اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

اتاق خاطرات من

خاطرات این "منِ تنها"!

نمودار

سر کلاس آزمایشگاه استاد نمودار تیتراسیون وا3اسیدها کشید گفت کی میتونه نمودار این مسئله رو برای بازها رسم کنه؟

بنده رفتم پای تابلو و نمودار رو به صورت تمیز و دقیقی بعد از کلی پاک کردن و کشیدن (و نگاه کردن به نمودار قبلی که استاد کشیده و معکوس کردنش(به همین راحتی!)) رسم کردم...

بعد استاد فرمود تموم شد؟ گفتم بله دیگه تقریبا(آخه لحن استاد ی جوریه آدم فکر میکنه اشتباه کرده!)

بعدش گفتن: یعنی اگه پیکاسو هم میخواست نقاشی بکشه اینهمه پاک نمیکرد و نمیکشید!!

و بعد اضافه کردن: البته فکر کنم خانم فلان میخواستن به طور دقیق رو نمودار به این نکته اشاره کنن که قدرت اسیدها و بازها دراین دو نمودار تقریبا برابری میکنه و........(البته فکرکنم همچین چیزی فرمودن!دقیق متوجه نشدم!)

حالا بنده با اینکه کاملا متوجه منظور استاد نشده بودم(یعنی کمی تاقسمتی متوجه شده بودم!!) ی فیگورِ متفکرانه گرفتم گفتم:بله استاد بالاخره باید دقیق رسم میشد.....(منم که حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــاس!!)


پ.ن1=بنده علاقه و ارادت خاصی نسبت به این استاد عزیزمون دارم.

پ.ن2=این استاد گرامی خانوم هستن...


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 04:55

(عزیزم تا زمانی که"زیرِ تخت" جا برای مخفی کردن وسایل هس دیگه غصه چرا؟!)
به به دیگه کار یاد مردم میدی
البته نه اینکه من از این کارا بلد نیستم؟؟؟؟؟؟
(پ.ن2=این استاد گرامی خانوم هستن...)
حالا خوب شد این پ.ن گذاشتی وگرنه من یکی که بت حسابی شک میکردم

هه

mohadese شنبه 18 آبان 1392 ساعت 15:37 http://taranetanhayi.blogfa.com

ههههه بابا مرررررررررتب
حتما تواتاقتم انقد مرررتبه؟؟؟؟
خوشبحالت یکم بمن یاد بده!!!!

اتاقم؟! بدک نیس
وا3 یاد دادن ب شماهم باید بگم:عزیزم تا زمانی که"زیرِ تخت" جا برای مخفی کردن وسایل هس دیگه غصه چرا؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.